Storing of reparatie melden
Melden van een storing of reparatie aan uw woning
Via het meldformulier op deze pagina kunt u een storing of reparatie melden aan uw woning. Deze dienst is uitsluitend toegankelijk voor huurders waarbij in hun huurovereenkomst expliciet (of een brief van Kijkophuur) is vermeld dat het technisch beheer van de woning is uitbesteed aan Kijkophuur. In alle andere gevallen dient u als huurder bij een storing contact op te nemen met de eigenaar van de woning.
Dringende klachten melden
Dringende klachten kunt u 24 uur per dag melden. Onze klachtendienst zorgt er dan voor dat u zo snel mogelijk wordt geholpen. Wij vragen u wel om eerst na te gaan of de oplossing niet tot de volgende dag kan wachten en u mag alleen voor echte spoedeisende klachten onze wachtdienst te bellen. U vindt de contactgegevens in uw beheer- of huurovereenkomst. De volgende meldingen worden gekwalificeerd als spoedeisend:
- Uitval van de C.V. installatie, die niet zelf op te lossen is
- Gaslekkage
- Dusdanige lekkage aan de waterleiding, waardoor forse schade dreigt te ontstaan
- Gehele stroomuitval of uitval van vitale groepen zoals C.V., vrieskist of koelkast
- Dusdanige daklekkage, waardoor ernstige schade dreigt te ontstaan.
Storingen aan uw C.V. Voordat u een storing aan uw C.V. doorgeeft dient u eerst zelf te controleren of uw installatie voldoende waterdruk heeft en ontlucht is. Blijven de storingen nadat u eventueel ontlucht en bijgevuld hebt bestaan, dan kunt u uw storing melden.
Storing/reparatie melden?
Neem contact op via 06 55 219 229 of
stuur een email naar info@kijkophuur.nl